NIL Fotball sitt klubbhus kan leies ut til mange ulike formål:

  • Bryllup
  • Konfirmasjon
  • Bursdager
  • Barndåp
  • Møter
  • Firmafester
  • etc
Huset har alle nødvendige fasiliteter som blant annet møterom, kjøkken, garderober, stor "stue", fellesrom med biljard.
Priser:


  • Kr. 2.000,- døgnleie helg/weekend (fredag - søndag)
  • kr. 500,- leie ukekveld (mandag - torsdag)
Ønsker du å leie, ta kontakt med Beate Asbøll på telefon 916 65 098


INSTRUKS VED LEIE AV NAMSOS IL FOTBALL KLUBBHUS


1.Det er anledning til å leie forsamlingslokalet i klubbhuset for medlemmer i NIL Fotball, og andre, til private sammenkomster. Leier som er ansvarshavende, må være fylt 21 år.

Det er ikk anledning til å arrangere sammenkomster for ungdom under 21 år.

Utleielokalene utgjør følgende rom i 1. etg.:
- hovedsal, kjøkken, toalett og garderobe.
2.Det forventes at leietakeren selskap oppfører seg på en slik måte at verken fotballklubben eller klubbhusets naboer blir belastet på noen som helst måte. Lokalene skal forlates innen kl. 02.00.Det er ikke tillatt for ungdom under 18 år å nyte alkohol i klubbhuset, samt at det heller ikke er tillatt å nyte alkohol på Kleppen Idrettspark’s område.
3.Ansvarlig for utlån av klubbhuset er Beate Asbøll, tlf 916 65 098. Faktura på utleiebeløp utleveres sammen med instruks som skal signeres, samt nøkler til klubbhuset. Faktura, avtale og nøkler fåes etter avtale. Nøklene leveres tilbake dagen etter utleie.
4.Lokalene og inventar skal være i den stand etter bruk som det var før tilstelningen begynte. Eventuell skade av innbo og løsøre skal erstattes etter gjenkjøpspris.
5.Leietaker må påse at leiearealet er ryddet etter bruk, også utenfor huset hvis nødvendig.
* Boss skal samles i plastsekker og kastes i containeren på utsiden av lokalet.
* Kaffetrakter skal skrues av. Trekk ut stikkontakt.
* Tallerkener, kopper, glass, bestikk osv. skylles av og vaskes av leietager og settes deretter på plass. Viktig: For at kopper og kar skal bli helt rene, MÅ disse skylles godt, slik at matrester, kaffeflekker, leppestift og lignende ikke henger igjen. Bruk oppvaskbørste til å fjerne flekker.
* Tørk av bordene i lokalet.
* Bord og stoler ryddes på plass, evt. søl tørkes opp og gulv feies.
* Lys skal være skrudd av, vinduer lukket og dører låst når lokalet forlates.
* Lokalet skal være ryddet, vasket og klargjort senest innen kl.12.00 dagen etter leie, og nøklene må leveres tilbake. Er ikke lokalene og eller bestikk ryddet og vasket tilfredsstillende vil leietager bli etterfakturert med kr. 500,-.

6.Leietaker har selv ansvar for å innhente skjenkebevilling dersom det skulle være nødvendig.

MERK: Det er røyking forbudt i klubblokalet!

Powered by: Bloc